به گزارش نقطه تسلیم، هاشم علیجانی شب دوشنبه در یک مصاحبه تلویزیونی از پیگیری شکایت یکی از مراجعه کنندگان به مطب یکی از پزشکان خبر داد و اظهار کرد: همه مراکز ما در اوج کاری نهایت همکاری را با مراجعه کننده دارند و این که چگونه این رفتار رخ داده است باید حتما بررسی شود.
وی اضافه کرد: مهم ترین شاخص ما در ارزیابیها در مراکز تحت پوشش شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، نوع برخورد با مراجعه کنندگان است که در پرداختهای مبتنی بر عملکرد نیز لحاظ میشود.
علیجانی ادامه داد: در حال حاضر ۹۶ درصد رضایتمندی از نوع برخوردها وجود دارد و متاسفانه در برخی موارد شاهد چنین مواردی هستیم.
گفتنی است، چندی پیش در یک رسانه معتبر اعلام شد که یکی از مراجعه کنندگان در مطب پزشکی واقع در شهر شال از توابع بویین زهرا از سوی منشی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
سردبیر و مدیر سایت خبری و تحلیلی نقطه تسلیم