• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
7
یک خبرگزاری آمریکایی:

آمریکایی‌ها نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

  • کد خبر : 57
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
آمریکایی‌ها نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که طبق یک نظر سنجی اکثر مردم ایالات متحده آمریکا نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش نقطه تسلیم، خبرگزاری حقیقت با انتشار مقاله‌ای به آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته اشاره می‌کند و معتقد است که اکثریت آمریکایی‌ها نسل کشی اسرائیل را محکوم کردند؛ این مقاله به بررسی آسیب‌های وارده در بمباران مسجد البشیر در دیر البلاح، مرکز نوار غزه، در ۲ آوریل سال ۲۰۲۴ می پردازد.

نظرسنجی های جدید نشان می دهد که اکثریت مردم آمریکا محاصره و نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونستی را تایید نمی کنند، با توجه به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی دست کم ۳۳ هزار فلسطینی را به شدیدترین شکل ممکن سلاخی و به شهادت رسانده است، بر اساس نظرسنجی گالوپ که در ماه گذشته انجام شد، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها این اقدامات را به کلی محکوم کردند.

در حالی که در نظرسنجی پاییز ۱۴۰۲ از سوی گالوپ، این آمار را ۴۵ درصد نشان می‌داد، در حال حاضر این آمار به بیش از ۵۵ درصد رسیده است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که حتی با وجود شکاف‌های موجود در خطوط حزبی آمریکا، حمایت از رژیم اسرائیل در میان همه جریان‌های سیاسی کاهش یافته است، بر این اساس مخالفت در میان دموکرات‌ها بیشترین سهم را دارد، به طوری که تنها ۱۸ نفر از دموکرات‌ها محاصره اسرائیل را تایید کرده‌اند و ۷۵ نفر با آن مخالف بودند.

در این نظر سنجی مخالفت شدید دموکرات‌ها با نسل‌کشی مردم غزه به‌ویژه با توجه به حمایت قاطع جو بایدن از ارتش اسرائیل قابل توجه است و نشان‌دهنده شکاف بزرگ بین رئیس‌جمهور و پایگاه او چند ماه قبل از انتخابات پاییز را حکایت می‌کند.

اخیرا موسسه گالوپ یک نظرسنجی دیگری را منتشر کرد که نشان داد که تنها ۲۷ درصد از آمریکایی ها با مدیریت آپارتاید و نسل کشی اسرائیل توسط بایدن موافق هستند. این موضوع خاص باعث شد که بایدن پایین‌ترین رتبه را در میان دموکرات‌ها به دست آورد.

پس از راه اندازی کمپین‌های مدافعان حقوق فلسطینیان در آمریکا، جنبش‌های برای رای دادن «بدون تعهد»، خالی گذاشتن برگه‌های رای و و نیز رای‌های اعتراضی در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری را در سراسر کشور قابل مشاهده است.

به گفته کارشناسان بشردوستانه، در حالی که نظرسنجی در ماه مارس انجام می شد، رژیم غاصب صهیونیستی هزاران فلسطینی از جمله کودکان را با سلاح و حمایت نظامی ایالات متحده قتل عام کرد و در عین حال بدترین قحطی در دوران مدرن را نیز تداوم بخشید.

کارشناسان هشدار داده اند که کل جمعیت غزه، که حدود ۲.۲ میلیون نفر است، یا در حال تجربه قحطی هستند یا به زودی قحطی را تجربه خواهند کرد – در حالی که دولت بایدن به دلیل ترس از دولت اسرائیل از حمایت کمک های بشر دوستانه و کمک‌های اولیه به فلسطینی ها خودداری می کند.

این روزها فیلم های حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و فلسطین به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی برای عموم مردم در ۶ ماه گذشته به اشتراک گذاشته شده است.

اگرچه مقامات آمریکایی بی وقفه پیام‌های حمایت از رژیم صهیونیستی را از طریق رسانه ها ارسال می کنند، اما نظرسنجی گالوپ نشان می دهد که این پیام ها در بین مردم تأثیر مطلوب خود را نداشته و در عوض پیام های حامیان ضد صهیونیستی وز به روز در حال افزایش است.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=57

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.