• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
4

اعتراض فوتسالیست‌های اسفرورین برای محرومیت از میزبانی مسابقات

  • کد خبر : 461
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
اعتراض فوتسالیست‌های اسفرورین برای محرومیت از میزبانی مسابقات
فوتسالیست‌های تیم کیان تات اسفرورین روز شنبه با تجمع مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برای محرومیت از میزبانی مسابقات در اسفرورین ابراز گله مندی کردند.

به گزارش روز شنبه نقطه تسلیم، یکی از تجمع کنندگان در تشریح علت تجمع تصریح کرد: شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان دو دوره میزبان مسابقات فوتسال مناطق کشور بود و امسال نیز با هماهنگی مسوولان کشوری قرار بود که در دور دوم مسابقات لیگ میزبان باشد، اما رییس هیات استان گفتند که شهر اسفرورین شرایط میزبانی ندارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته میزبان مسابقات کشوری نوجوانان بودیم و مسوولان کشوری وضعیت اسفرورین را مشاهده و تایید کردند، اما متاسفانه هیات فوتبال استان قزوین ۲ روز پس از مسابقات اعلام کرد که شرایط ندارید.

این فوتبالیست با بیان اینکه مسابقات در قم برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات تیرک دروازه استاندارد نبود و برای بازی به کفشهایمان روغن ترمز می‌زدیم، سوال من از مسوولان این است که چرا همه تیم‌های قزوین میتوانند میزبان باشند، اما اسفرورین نمیتواند؟ سال گذشته به تیم هم تراز ما ۴۰ میلیون تومان کمک شد، اما تاکنون حمایتی از ما نشده است.

وی تاکید کرد: اگر ما میزبان بودیم نتیجه بهتری میگرفتیم چون پرشورترین تماشاگران فوتسال استان را داریم، از طرفی در شرایطی که فدراسیون جهانی شعار گسترش ورزش را دارد، این تصمیم مانع از توسعه ورزش در اسفرین خواهد شد، درحالی که فدراسیون بر این باور است که میزبانی باید به شهرهای کوچک داده شود تا شهرها توسعه یابند.

این فرد حاضر در مقابل اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: ما با زحمات تیم توانستیم به لیگ دسته دو راه پیدا کنیم و امروز تقاضای اصلی ما برقراری عدالت ورزشی است.

گفتنی است، گفت و گویی از سوی فوتبالیست‌ها و رییس هیات فوتبال استان قزوین نیز درحال انجام است که هنوز اطلاع رسانی نشده است.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=461

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.