• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
4
گزارشی از یک هنجارشکنی در فضای مجازی:

انتشار تصویر رقاص آمریکایی بر بام دروازه دارالمومنین

  • کد خبر : 548
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
انتشار تصویر رقاص آمریکایی بر بام دروازه دارالمومنین
یک صفحه اینستاگرامی در قزوین با ساخت فیلمی طنز و هنجارشکنانه به انتشار تصویر یک خواننده و رقاص آمریکایی بر دروازه تهران قدیم اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار نقطه تسلیم؛ قزوین همواره شهر دارالمومنین بوده و از قدیم الایام محل فعالیت حوزه‌های علمیه است؛ اخیراً یک صفحه اینستاگرامی (ق.ت) با رویکرد طنز به موضوع دستگیری دزد خیابان استاد معین تهران می‌پردازد و با عنوان «دزد استاد معین جنیفر لوپز قزوین» یک مطلب ویدئویی می‌سازد.

او در ادامه برای افزودن جنبه طنز به این خبر ادامه می‌دهد که بچه‌های قزوین خطاب به این دزد گفتند “تو در تهران آرسن لوپن هستی برای ما جنیفر لوپزی”؛ هنگامی که مجری در حال بیان این عبارت بود، در پشت زمینه مجری تصویری از دروازه تهران قدیم قزوین آمده که در بام آن جنیفر لوپز خواننده و رقاص آمریکایی ایستاده است.

ایستادن جنیفرلوپز خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی بر سر یکی از دروازه‌های دارالمونین قزوین نه تنها طنز نیست، بلکه توهین به مردم مومن و با فرهنگ استان محسوب می‌شود.

پرداختن به موضوعات اجتماعی در قالب طنز و شوخی بدون رعایت چهارچوب‌های شرعی و قانونی، موجب ترویج فرهنگ منحط غرب شده و زمینه را برای گسترش مظاهر علنی فساد افزایش می‌دهد.

ضروری است نهادهای متولی رسانه در استان دوره های آموزشی سواد رسانه، جنگ نرم و دشمن شناسی را برای اهالی رسانه در دستور کار قرار داده و آنها را با این مفاهیم آشنا سازند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=548

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.