• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 0
4

تجمع ۲۰۰ نفر از بانوان قزوینی در حمایت از طرح عفاف و حجاب + عکس

  • کد خبر : 126
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
تجمع ۲۰۰ نفر از بانوان قزوینی در حمایت از طرح عفاف و حجاب + عکس
بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان قزوین روز دوشنبه در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنی در معابر عمومی مقابل استانداری قزوین تجمع کردند.

به گزارش نقطه تسلیم، تجمع کنندگان بعد از ظهر امروز در راستای حمایت از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین برای حمایت از ورود نیروی انتظامی در جمع کردن بساط هنجارشکنی‌ها و التزام نداشتن عده‌ای به قوانین عمومی جامعه و همچنین با در دست داشتن برگه نوشته‌هایی با مضامین رعایت عفاف و حجاب و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در مقابل استانداری گرد هم آمدند.

تاکید بر حضور و پشتیبانی همه جانبه و محکم هر سه قوای حاکم در کشور برای بر زمین نماندن امر ولی زمان از دیگر موضوعات مهم و دارای اولویت این بانوان بود.

یکی از بانوان تجمع کننده حاضر در این جمع که خواهر ۲ شهید انقلاب اسلامی است، متن زیر را با صدای بلند قرائت کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم – اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه، تعز بهالاسلام واهله وتذل بهاالنفاق واهله – در مواجهه با وقایع اخیر کشور و به فرمایش حضرت آقا” فتنه تحمیلی حجاب” که قریب به دو سال است با آن درگیر شدیم، مسئولان و کارشناسان اهل فن هریک به زعم خود برای باز کردن گره‌های سردرگم آن ،نسخه ای پیچیدند.

عده‌ای صرفا کار فرهنگی و تبیینی را چاره کار دیدند، عده ای جمع کردن گشت ارشاد و محدود کردن اختیارات پلیس امنیت اخلاقی را، عده ای تقدیم لایحه ای در حوزه عفاف و حجاب برای تصویب قوانین جدید را و عده‌ای نیز سکوت محض را بر هر نوع واکنشی، ترجیح دادند.

از طرف دیگر اما دشمن با صبر و حوصله و برنامه ریزی  و با استفاده از فضای مجازی ولنگار که به راحتی آن را  در اختیار دشمن قرار دادیم، کاملا درهویت فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانانمان نفوذ کرده و با ذائقه سازی به نفع فرهنگ منحط غرب، سرمایه ها و آینده سازان کشور عزیزمان را در گرداب شبهه‌ها، دوگانه های کاذب” آزادی، محرومیت” و هنجارشکنی نسبت به ساختارهای سالم اجتماعی برای سقوط هرچه سریعتر به سوی منجلاب زندگی پست حیوانی گرفتار کرد.

متاسفانه هرچه دشمن در مسیر باطل خود با سماجت و با رو کردن ترفندهای شیطانی از میان خانواده های نجیب و باحیای ما شروع به یارگیری کرد، اما ما با داشتن سرمایه های عظیمی چون فرهنگ و تمدن عمیق اسلامی و خانواده هایی محجوب و مومن و از همه مهم تر رهبری فرزانه و هوشیار، خاکریزهای مراقبت از حریم خانواده هایمان را یکی پس ازدیگری بدون مقاومت قابل اعتنایی واگذار کردیم.

حال قریب به ۲ سال می گذرد، نه کار فرهنگی و تبیینی موثر و قابل توجهی در برابر این حجم از ورود شبهات و محتواهای ضد ارزشی، از طرف مدعیان مشاهده شد و نه برای پلیسمان اقتداری قائل شدیم و نه لایحه ای به تصویب رسید، بلکه شاهد بروز چند برابری مشکلات ناشی از بی بندوباریها و حرمت شکنی‌ها و شکستن حریم‌های اخلاقی در خانواده‌ها و سست شدن باورهای دینی فرزندان پاک این سرزمین هستیم.

از آنجا که توده مردم ما افرادی متدین، نجیب و وفادار به آرمان‌های اسلام عزیز (که از نفس مسیحایی امام خمینی رحمه الله و بذل جان‌های پاک مجاهدان و شهیدانمان به یادگار داریم) هستند، هنوز چشم امید به برنامه ریزی و تدبیر عقلا قوم دارند، اما باعنایت به بیانات گهربار حضرت امام خامنه‌ای که اخیرا علاوه بر تذکرات و رهنمودهای قبلی، چندین مرتبه موضوع عفاف وحجاب را مطرح کردند و آخرین مرتبه نیز در خطبه های نماز عید فطر از مسئولان و آحاد مردم و و آمران و ناهیان خواستند که به وظیفه ی خود عمل کنند.

امروز  ‌به دنبال اعلام ورود میدانی نیروی انتظامی در قالب طرح نور برای جمع کردن بساط هنجارشکنان، برآن شدیم تا دور هم جمع شویم ودر این اجتماع ضمن تشکر و سپاس فراوان از عزم راسخ فراجا اطمینان دهیم که ما شما برادران و خواهرانمان را تنها نخواهیم گذاشت و همچنان که پس از تحمیل این فتنه، در کف میدان، پرچم واجب فراموش شده امربه معروف را بالا نگه داشتیم از این پس نیز دوشادوش شما بزرگواران، آماده انجام وظیفه هستیم.

از سایر دستگاه‌ها بالاخص نهاد تاثیرگذار استانداری که سمت ریاست ستاد عفاف و حجاب استان را نیز بر دوش دارند، درخواست داریم که با به خط کردن تمام ادارات و سازمانهای اداری، درمانی و آموزشی استان، و هم افزایی و همکاری عملیاتی و همراهی مجدانه بانیروی محترم انتظامی و خدمات ندادن به مراجعان هنجارشکن و توبیخ کارمندان که خود را ملزم به رعایت حدود الهی ننمی بینند، ان شاءالله بساط این ولنگاری‌ها و حرمت شکنی‌ها  هرچه سریعتر جمع شده و موجبات امنیت روانی مردم غیور و مومن و انقلابی استانمان را فراهم کنیم.

همچنین ما جمع آمرین به معروف از ستاد امر به معروف درخواست داریم که برای مشارکت بیشتر آحاد مردم، ابتدا با کمک ائمه جماعات مساجد مردم مومن و متدین را نسبت به کیفیت وجوب فریضه امر به معروف آگاه و سپس زمینه حضور و تجهیزشان برای احیاء این واجب فراموش شده را فراهم کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی – والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=126

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.