• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
7
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

حقابه ایران در مجامع بین المللی پیگیری شود

  • کد خبر : 535
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۳۳
حقابه ایران در مجامع بین المللی پیگیری شود
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین: بخش کشاورزی کشور نیاز دارد تا با یک نگاه علمی و مطالعه دقیق بین المللی به دنبال تثبیت حقابه باشد و باید حقابه ایران در مجامع بین المللی پیگیری شود.

حجت الاسلام ولی الله مصائبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار نقطه تسلیم با اشاره به این نکته که میزان حمایت از صنعت در کشور قابل قیاس با حمایت‌های بخش کشاورزی نیست، گفت: دومین ابرچالش جهانی در حوزه ژئوپولیتیک در دنیا مربوط به حوزه آب است.

وی اضافه کرد: ایران با ۱۵ کشور همسایه منابع مشترک آبی دارد که با توجه به وجود بحران در حوزه آب و موضوع اهمیت امنیت غذایی، لازم است که با حضور پررنگ و با نگاه علمی دقیق تر و پیشرو در مقیاس بین المللی به سمت تعاملات آبی پیش برویم.

حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه شهید جمهور راه دیپلماسی آب به شهادت رسید، ادامه داد: انتظار داریم به همان اندازه که از بخش صنعت حمایت می‌شود، از حوزه کشاورزی نیز حمایت شود.

این مسئول یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور رییسی را گرامی دانست و ادامه داد: آنها دولتمردانی اهل عمل و اندیشه بودند و هفته دولت فرصت مناسبی جهت قدردانی از کارگزارانی است که در مسیر تحقق عدالت و خدمت رسانی به مردم گام برداشتند.

حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: توصیه امام علی (ع) مبنی بر پرهیز از تجملات و ساده زیستی را باید سرلوحه قرار دهیم.

وی بر رعایت اخلاق در ارایه خدمات تاکید کرد و یادآور شد: مظهر ارتجاع  و عقب ماندگی و مسبب درد و رنج بشریت امروز فاصله گرفتن از اخلاق است، چون اخلاق یک مساله فرعی نیست و در پیوند با آفرینش و پهنای شریعت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=535

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.