• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
2
معاون حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی:

دشمن به دنبال لگدمال کردن مقام مقدس مادری و همسری است

  • کد خبر : 426
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
دشمن به دنبال لگدمال کردن مقام مقدس مادری و همسری است
معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: دختران فاطمی بدانند که دشمنان دنبال لگدمال کردن مقام مقدس مادری و همسری هستند.

به گزارش خبرنگار نقطه تسلیم، حجت‌الاسلام و المسلمین حسنعلی خوئینی روز سه شنبه در همایش مربیان طرح دختران فاطمی روستایی استان قزوین که به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دختر فاطمی در عبادت زبانزد بوده و قلبش متوجه خدا است.

وی مصداق واقعی و بارز این ویژگی‌ها را حضرت زهرا (س) دانست و تصریح کرد: نخستین ویژگی دختر فاطمی در ارتباط با خداست، در نقش بندگی حضرت زهرای مرضیه (س) آن‌چنان می‌درخشند که خداوند به ایشان در مقابل فرشتگان افتخار می‌کند، به گونه‌ای که وقتی حضرت زهرا (س) در محراب عبادت می‌ایستاد، خداوند می‌فرمود که فاطمه در حالی من را عبادت می‌کند که قلبش متوجه من است.

حجت الاسلام خوینی حضرت فاطمه(س) را در نقش اجتماعی، یک مجاهد و یک انقلابی تمام عیار معرفی کرد و گفت: امروز دختران فاطمی باید بدانند که دشمنان دنبال این است که بندگی خدا را از دختران ما بگیرد.

خوئینی در پایان نقش‌ها و ارزش‌های یک دختر فاطمی را به هم پیوسته عنوان کرد و افزود: دختران فاطمی باید رهرو راه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی بوده تا بدین‌وسیله بتوانند زمینه‌ساز ظهور امام زمان ارواحنافداه باشند.

گفتنی است، در این همایش توجیهی آموزشی ضمن تشریح ابعاد مختلف طرح دختران فاطمی نکات ارزشمندی در رابطه با شیوه‌ها و راهکارهای ارتباط با نوجوانان بیان شد.

لازم به توضیح است که با اجرای طرح دختران فاطمی در سطح کشور تاکنون پنج هزار نفر در سامانه این طرح ثبت نام کرده‌اند که ۱۲۰ نفر از آنها از دختران فاطمی روستاهای استان قزوین هستند.

در پایان این مراسم از مربیان برتر جهادی و دختران فاطمی روستایی در استان قزوین تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=426

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.