• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
12

رضا علیپور: بازیچه آتش نشانی نیستم و نیازی به این شغل ندارم

  • کد خبر : 469
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۱
رضا علیپور: بازیچه آتش نشانی نیستم و نیازی به این شغل ندارم
قهرمان سنگنوردی کشور گفت: بازیچه آتش نشانی شهرداری نیستم که من را اخراج و جذب کند و دیگر نیازی به این شغل ندارم.

به گزارش نقطه تسلیم، رضا علیپور، سنگنورد ملی پوش کشورمان شنبه شب در برنامه نشاط از شبکه سیمای قزوین اظهار کرد: من دیگر نیازی به شغل آتش نشانی ندارم، چون همان روزی که قلب من را شکستند، دیگر نیازی نخواهم داشت و از همین تریبون آن را اعلام می‌کنم.

وی اضافه کرد: من بازیچه نیستم که یک روز من را اخراج کنند و بگویند دوباره المپیکی شوم تا برگردم، من می دانم که دلیل این کارها چیست و از همین جا اعلام می‌کنم که دیگر نیازی به این شغل ندارم.

علیپور همچنین در این برنامه از تاخیر در تامین امکانات ورزشی برای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس انتقاد کرد و گفت: من نمی‌گویم که امکانات تمرینی در حد صفر بود، اما اگر میزان امکانات را ۶۰ درصد هم درنظر بگیریم، برای المپیک کافی نیست و باید ۸۰ درصد باشد.

این قهرمان سنگنوردی ادامه داد: انتقاد من تنها از اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیست، بلکه منظورم فدراسیون و تمام جامعه ورزشی است که باید برای المپیکی شدن ورزشکاران، شرایط و بسترهای بیشتری فراهم کند.

علیپور همچنین به تفاوت تمریناتش با سایر المپین‌های استان قزوین پرداخت و گفت: آسودگی و آرامش سایر ورزشکاران از من بهتر است، آن‌ها مربی داشته و شرایط بهتری برای تمرینات قهرمانی دارند، درحالی که مربی من خودم هستم و شرایط من سخت تر است.

جذب قهرمانان قزوین در گرو انطباق مدارک تحصیلی با دستگاه اجرایی است

در همین برنامه عباس اعلایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در خصوص پیگیری اشغال رضا علیپور در آتش نشانی شهرداری قزوین نیز بیان کرد: کسانی که مدرک تحصیلی مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان داشتند، از سهمیه قهرمانان جذب شدند، به عنوان مثال بهمن عسگری و تهمینه کربلایی صادقی جذب شدند، برای علی اصغر آسیابری در حال پیگیری هستیم و مهدی علیپور در مرحله پایانی جذب قرار دارند.

وی با بیان اینکه با مدرک تحصیلی قهرمانان استان امکان جذب آن‌ها در دستگاه‌های مختلف نیز فراهم است، ادامه داد: امیدواریم که شرایط جذب این قهرمانان هرچه سریع تر رقم بخورد.

علایی مقدم خاطرنشان کرد: مدرک رضا علیپور دیپلم است و شرایط جذب ایشان به آتش نشانی می خورد، مهران برخورداری نیز هنوز مدرک تحصیلی نگرفته و باید بعد از اخذ مدرک اقدام کنند.

به گزارش نقطه تسلیم، رضا علی‌پور متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۷۳ در روستای شنازند بخش کوهین شهرستان قزوین به دنیا آمده و اکنون به سریع ترین مرد عمودی جهان در رشته سنگنوردی شهرت دارد.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=469

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.