• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
6
مدیر گروه مردمی محصنات:

قانون پذیری زنان مکشفه در قزوین ۷۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 400
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
قانون پذیری زنان مکشفه در قزوین ۷۰ درصد افزایش یافت
مدیر گروه مردمی محصنات استان قزوین گفت: بررسی میدانی و تحلیلی نشان می‌دهد که تعداد بانوان مکشفه در معابر مرکزی شهر که تذکرات قانونی و شرعی را می‌پذیرند، نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش ۷۰ درصدی همراه است.

زهرا حسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار نقطه تسلیم اظهار کرد: برآوردهای آماری و میدانی از سوی گروه مردمی محصنات نشان می‌دهد که سال ۱۴۰۱ از هر ۱۰ زن مکشفه حدود هفت زن به تذکرات لسانی آمران به معروف و ناهیان از منکر بی‌توجه بودند که اکنون این میزان به یک تا ۲ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مادران نسبت به مسائل جنگ ترکیبی دشمن آگاهی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ که شاهد اوج آشوب‌ها از دشمن در حوزه عفاف و حجاب بودیم، خیلی از مادران متوجه آسیب‌های بی بندوباری نبودند که اکنون با اطلاع رسانی و آگاهی خود وارد عمل شده و مقابل این پدیده ایستاده‌اند.

حسن پور ادامه داد: در طرح دشمن موسوم به «زن، زندگی آزادی» از سوی رسانه‌های ضد انقلاب تبلیغات منفی زیادی علیه آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت می‌گرفت که خیلی از بانوان استان قزوین سریعا متوجه این موضوع شده و به عمق بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی دشمن پی بردند.

به گفته این فعال حوزه عفاف و حجاب، معدود دختران مکشفه‌ای که در معابر شهر ظاهر می‌شوند در گروه سنی بین ۱۲ تا ۱۶ سال قرار دارند که نشان می‌دهد درک و بینش سیاسی و فرهنگی روی این گروه سنی به خوبی صورت نگرفته و این افراد چندان از بلوغ سیاسی کافی در مدارس برخوردار نیستند.

مدیر گروه مردمی محصنات استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد خیلی معدودی از مکشفه‌ها نیز رویت می‌شوند که این افراد هنجارشکن بوده به شکل عمدی با هدف قانون شکنی سعی در برهم زدن امنیت روانی جامعه دارند که نیازمند برخوردهای قانونی و ورود دستگاه‌های انتظامی و نظارتی است.

این آمر به معروف و ناهی از منکر یادآور شد: این جریان انحرافی به حول و قوه الهی با پای کار آمدن عده ای از مردم دغدغه مند بویژه خانواده معزز شهدا و حامیان حریم خانواده و زیست عفیفانه بزودی و برای همیشه جمع خواهد شد.

حسن پور در پایان از همکاری فرماندهی محترم نیروی انتظامی و زحمات تعدادی از نیروهای خودجوش بسیج مردمی تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت‌های بیشتر از سوی مسوولان دستگاه‌های اجرایی شد.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=400

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.