• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
8

ماجرای توییت جعلی مهران رجبی در کانال آبفای قزوین

  • کد خبر : 500
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
ماجرای توییت جعلی مهران رجبی در کانال آبفای قزوین
مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون توییت منتسب به خود با موضوع "راه‌اندازی سامانه نانو حباب" در پایگاه اطلاع رسانی شرکت آبفای قزوین را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار نقطه تسلیم، توییتی که با نام مهران رجبی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون در شرکت آبفای استان قزوین منتشر شد، از سوی وی تکذیب شده و قول پیگیری قضایی داد. 

اصل ماجرا چه بود؟

چهارشنبه ۳۱ مردادماه سال جاری آیین افتتاح سامانه نانو حباب تصفیه فاضلاب شهر تاکستان با حضور عماد احمدوند دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو معاونت علمی در تاکستان برگزار شد.

صرف نظر از اینکه این سامانه چه دستاوردهای مثبتی برای تصفیه فاضلاب شهرستان تاکستان به حساب می‌آید، از ورود به مباحث علمی و فنی خودداری کرده و به انتشار یک خبر دروغ می‌پردازیم که در حاشیه این مراسم سروصدای زیادی برپا کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب قزوین در پیام رسان ایتا، تصویری از توییت مهران رجبی منتشر کرد و نوشت «توییت حمایتی مهران رجبی (بازیگر) از دستگاه نانوحباب تاکستان» در متن این توییت آمده است «درحالی که بوی فاضلاب در خیابان‌های لندن، نیویورک و…بیداد میکنه جمهوری اسلامی برای اولین بار سامانه نانوحباب برای گندزداریی فاضلاب راه انداخته! برای نخبگان کشورم دست به سینه تمام قد سر تعطیم فرود می‌آورم»

به محض انتشار این توییت جعلی، سریعا شاهد بازنشر این مطلب در گروه‌های فضای مجازی قزوین و بین کاربران بودیم که باعث شد تا پیگیری آن به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

مهران رجبی: هرگونه حساب کاربری در غیر از ایتا غیرواقعی است

مهران رجبی، بازیگر معروف ایرانی در گفت و گو با نقطه تسلیم ضمن تکذیب این توییت جعلی اظهار کرد: وجود هرگونه حساب کاربری در همه شبکه‌های اجتماعی غیر ایتا را تکذیب می‌کنم و این توییت را غیرواقعی می‌دانم.

وی اضافه کرد: قبلا من از طریق مراجعه قانونی این مساله را پیگیری کرده ام.

بنابراین شاید بهتر بود قبل از انتشار این توییت، صحت و سقم خبر از خود این بازیگر استعلام می‌شد تا این چنین شاهد انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی نباشیم.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=500

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.