• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
5

«مریم النعیمی» پزشک محجبه اماراتی در بیمارستان ابوظبی

  • کد خبر : 516
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
«مریم النعیمی» پزشک محجبه اماراتی در بیمارستان ابوظبی
دکتر مریم النعیمی پزشک ۳۵ ساله محجبه به عنوان یک چهره برجسته پزشکی اورژانس در شهر پزشکی شیخ خلیفه در بیمارستان ابوظبی امارات متحده کار می‌کند.

به گزارش نقطه تسلیم؛ دکتر مریم النعیمی ۳۵ سال دارد و به عنوان یک چهره برجسته پزشکی اورژانس در شهر پزشکی شیخ خلیفه شناخته شده است.

او به عنوان یکی از اولین پزشکان اماراتی در این زمینه است و به عنوان دستیار مدیر برنامه رزیدنتی، با اشتیاق زیاد به وظیفه خود عمل می کند؛ از مدیریت موارد بحرانی گرفته تا رساندن اخبار سخت به خانواده های بیماران، او به بیماران خود و همچنین آموزش نسل بعدی پزشکان اماراتی مشغول است.

دکتر النعیمی روز خود را زود شروع می کند، معمولاً از ساعت ۶ که در شیفت صبح است؛ زمانی که بیشتر مردم از خواب بیدار می شوند، او در حال حاضر عمیقاً مشغول به کار است؛ او در این باره توضیح می دهد: «من از ساعت ۶ صبح در بیمارستان هستم و شیفتم را حدود ساعت ۲ بعد از ظهر تمام می کنم»، «بعد از کار، من یک برنامه روزانه دارم، مثل رفتن به باشگاه یا انجام سایر کارها»، روزهای من همیشه برنامه ریزی شده است.

نقش او در بخش اورژانس شامل مراقبت‌های عملیاتی زیادی است؛ او می گوید «من دوست دارم فوراً تغییرات حاصل از مراقبت بیماران را ببینم»؛ در طب اورژانس، او می تواند تاثیر فوری بگذارد، او می افزاید «شما با بیماران در موقعیت‌های حاد سر و کار دارید و می‌بینید که وضعیت آنها درست در مقابل شما بهبود می‌یابد، شیفتم را تمام می‌کنم چون می‌دانم از بیماران مراقبت می‌شود و مجبور نیستم داستان های آنها را با خودم به خانه ببرم.»

او ادامه می‌دهد «کار پزشک فقط در مورد درمان بیماران نیست، بلکه در مورد راهنمایی نسل بعدی پزشکان نیز هست»؛ دکتر النعیمی به عنوان دستیار مدیر برنامه، به شدت درگیر آموزش و تنظیم برنامه های پزشکان مقیم است.

شغل او با چالش‌های عاطفی همراه است، او توضیح می دهد «شما بیماران بدحال زیادی را می بینید و گاهی اوقات این حال با شما باقی می‌ماند.» او می افزاید که «موارد اطفال برای او دشوا است؛ وقتی یک بیمار جوان را از دست می دهد، باید چند لحظه ای وقت بگذارد تا خودش را جمع کند، هرگز آسان نیست، اما بخشی از کار او به حساب می‌آید»

دکتر النعیمی، با وجود آسیب‌های عاطفی، یاد گرفته که این موقعیت‌ها را مدیریت کند، نه تنها برای خودش، بلکه برای کسانی که در بیمارستان بستری هستند.

اخیراً یکی از رزیدنت ها پس از از دست دادن یک بیمار از کار بیکار شد و من مطمئن شدم که در کنار آنها هستم؛ اما حتی با وجود این چالش ها، اشتیاق دکتر النعیمی برای کارش تزلزل ناپذیر است.

او می‌گوید «من عاشق کاری هستم که انجام می دهم» فداکاری او به پزشکی اورژانس و تعهد او به آموزش اماراتی ها او را به چهره ای قابل احترام و الهام بخش در رشته خود تبدیل می کند.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=516

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.