• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
6

نامه ساکنان چوبیندر قزوین به شورای شهر برای حل مشکلات

  • کد خبر : 575
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۸
نامه ساکنان چوبیندر قزوین به شورای شهر برای حل مشکلات
ساکنان ناحیه منفصل شهری چوبیندر از شورای اسلامی شهر قزوین خواستند تا به رفع مشکلات شهری و تجهیز امکانات رفاهی این ناحیه اقدام شود.

به گزارش روز جمعه نقطه تسلیم، اهالی و ساکنان ناحیه منفصل شهری چوبیندر از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین خواستند تا نسبت به رفع کمبودها و مشکلات این ناحیه اقدامات لازم صورت پذیرد.

در متن این نامه که در فضای مجازی بازنشر شده بود، آمده است:

“با سلام و احترام

بدین‌وسیله از زحمات و خدمات ارزنده‌ای که در راستای بهبود شرایط زندگی شهروندان قزوین و ارتقای امکانات رفاهی و عمرانی این شهر انجام داده‌اید، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم. بدون شک، تلاش‌های بی‌وقفه و برنامه‌ریزی‌های دقیق شما نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه شهر داشته و خواهد داشت.

با این حال، ما اهالی شهرک چوبیندر خواستار توجه بیشتر به مشکلات و نیازهای این منطقه هستیم. به نظر می‌رسد که در مصوبات، تصمیم‌گیری‌ها، و اقدامات اجرایی، توجه کافی به این شهرک صورت نمی‌گیرد و چوبیندر به نوعی در حاشیه قرار گرفته است. از شما تقاضا داریم که در برنامه‌ریزی‌ها و بذل توجهات آتی، این شهرک نیز مدنظر قرار گیرد تا شاهد رشد و توسعه متناسب با دیگر نقاط شهر باشیم.

ما نمی‌خواهیم چوبیندر به گونه‌ای فراموش شود که فقط به‌صورت اسمی جزء نواحی منفصل شهری باشد، ولی عملاً از نظر امکانات و خدمات رفاهی حتی به حداقل‌های یک روستا نیز نرسد. با توجه به جمعیت قابل توجه این شهرک و نقش آن در حوزه‌های مختلف، لازم است امکانات رفاهی و زیرساختی متناسبی فراهم شود تا شأن و منزلت اهالی محترم این منطقه حفظ گردد.

در حال حاضر، شهرک چوبیندر تنها دارای یک پارک عمومی است که آن هم با کمبود شدید امکانات مواجه است. این پارک نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جمعیت رو به افزایش این منطقه باشد. علاوه بر این، اخیراً یک پارک کوچک در کنار دیوار زندان شهرک ایجاد شده است که با توجه به مکان و امکانات محدود آن، اصلاً جایگاه مناسبی برای استفاده نونهالان و کودکان ما ندارد و نمی‌تواند نیازهای تفریحی و ورزشی آن‌ها را تأمین کند.

همچنین، وضعیت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک چوبیندر و شکل نامناسب جوی‌ها و راه‌های آب رو به هیچ وجه استاندارد نیست و درخور شأن و منزلت اهالی زحمتکش و فعال این منطقه نمی‌باشد. این مشکلات علاوه بر ایجاد مزاحمت‌های فراوان، باعث کاهش کیفیت زندگی و ایجاد ناامیدی در میان ساکنان شده است.

از شما تقاضا داریم که با عنایت ویژه به مسائل و مشکلات مطرح‌شده، اقدامات لازم را در جهت بهبود وضعیت شهرک چوبیندر و ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه به عمل آورید. یقین داریم که با مدیریت هوشمندانه و دلسوزانه شما، می‌توانیم شاهد تحولات مثبت و سازنده‌ای در این منطقه باشیم.

با سپاس و احترام فراوان،
جمعی از اهالی شهرک چوبیندر”

گفتنی است، هنوز پاسخی از سوی شورای اسلامی شهر قزوین در پاسخ به این نامه گزارش نشده است.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=575

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.