• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
16
خبرگزاری آمریکایی کنسرسیوم نیوز:

هریس به نسل کشی در غزه ادامه خواهد داد

  • کد خبر : 308
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۱
هریس به نسل کشی در غزه ادامه خواهد داد
خبرگزاری آمریکایی کنسرسیوم نیوز نوشت: هریس تنها از نظر صدا و ظاهر با بایدن تفاوت دارد و از حامیان پرشور جنایات نسل کشی بایدن در غزه طی ۹ ماه و نیم گذشته بوده است.

به گزارش نقطه تسلیم، خبرگزاری کنسرسیوم نیوز با انتشار مقاله ای به قلم کیتلین جانستون می‌نویسد: رفتار ایالات متحده آمریکا با رئیس‌جمهور جدید یعنی ترامپ یا هریس تغییر چندانی نخواهد کرد.

جو بایدن به دلیل نگرانی های گسترده در مورد فروپاشی فکری خود، با حمایت از شبیه‌سازی ایدئولوژیک دقیق خود یعنی کامالا هریس تسلیم فشارهای فزاینده‌ای برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری شده‌است.

ظاهراً اجماع بر این است که او برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری بیش‌ از‌ حد دیوانه است، اما آنقدر دیوانه نیست که بتواند در ۶ ماه آینده رئیس‌جمهور شود؛ این هیچ معنایی ندارد و چیزی را تغییر نمی‌دهد، به جز اینکه احتمالاً تا حدودی احتمال سوگند یک مدیر جمهوری خواه (ترامپ) در کاخ سفید را برای ماه ژانویه کاهش می دهد.

هریس تنها از نظر صدا و ظاهر با بایدن تفاوت دارد و از حامیان پرشور جنایات نسل‌کشی بایدن در غزه طی ۹ ماه و نیم گذشته بوده است، هریس، با فرض برنده شدن، بر اساس وعده ادامه آتش در غزه توسط بایدن، ادامه حمایت “آهنین” بایدن از اسرائیل، جنگ نیابتی بایدن در اوکراین، تشدید تنش های بایدن علیه روسیه و چین و توسعه طلبی بایدن را ادامه خواهد داد، به هرحال هریس مبارزات انتخاباتی خود را آغاز خواهد کرد که این وضعیت همان ماشین جنگی، تداوم تسهیل سرمایه‌داری و ادامه سیاست‌های غیرانسانی بایدن برای استثمار و امپریالیسم جهانی است.

اگر او (هریس) وارد کاخ سفید شود، ظاهر عملیات تغییر خواهد کرد، اما خود عملیات تغییر نخواهد کرد.  متن زیر توییت جو بایدن در ۲۱ جولای ۲۰۲۴ بر بستر شبکه ایکس (@JoeBiden) است: “هموطنان دموکرات من، من تصمیم گرفته‌ام که نامزدی را نپذیرم و تمام انرژی خود را بر روی وظایف خود به عنوان رئیس جمهور برای باقی مانده دوره خود متمرکز کنم؛ اولین تصمیم من به عنوان نامزد حزب در سال ۲۰۲۰ انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور بود. و این بهترین بود… “

اگر او (هریس) وارد کاخ سفید شود، ظاهر عملیات تغییر خواهد کرد، اما خود عملیات تغییر نخواهد کرد.

همچنین اگر ترامپ وارد کاخ سفید شود همین امر صادق است، امپراتوری ایالات متحده هر چند سال یکبار این جشنواره کوچک عجیب و غریب را برگزار می کند که در آن وانمود کند دولت در حال تغییر است و اکنون به گونه‌ای شروع به فعالیت خواهد کرد که به طور معناداری با روش قبلی متفاوت است، اما پس از آن، همان آش است و همان کاسه و استثمار، بی عدالتی و تضغیف سازمان اکو ادامه می‌یابد.

فرقی نمی‌کند رییس جمهور آمریکا چه کسی باشد، اما جنگ‌ها ادامه می‌یابد، نظامی‌گری ادامه می‌یابد، امپریالیسم ادامه می یابد، تلقین تبلیغاتی ادامه می یابد، خودکامگی و ظلم ادامه می‌یابد.

رفتار امپراتوری ایالات متحده با تغییر یک رئیس جمهور جدید بیشتر از آن تغییر نمی‌کند که یک شرکت با تغییر یک منشی جدید در جلوی دفتر اصلی خود تغییر می‌کند.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=308

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.