• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 77اخبار امروز : 1
9
در نشست مشترک اتحادیه تالارها با پلیس اماکن قزوین مطرح شد:

پلیس اماکن قزوین با مراسم‌های غیرمجاز در باغ و تالارها برخورد می‌کند

  • کد خبر : 416
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
پلیس اماکن قزوین با مراسم‌های غیرمجاز در باغ و تالارها برخورد می‌کند
رییس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین گفت: برگزاری هرگونه مراسم غیرمجاز و مختلط در باغ و تالارهای استان با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی (ع) با برخوردهای جدی و قانونی همراه است.

به گزارش روز دوشنبه نقطه تسلیم و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تالارها و رستوران داران استان قزوین، در نشست مشترک اتحادیه تالارها و رستوران داران  با رییس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی که عصر امروز برگزار شد، بر رعایت برگزاری مراسم‌ها به شکل قانونی و در شان روزهای باقی مانده به اربعین حسینی (ع) تاکید شد.

سرهنگ رضا اسماعیل پور، رییس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قزوین در این نشست بر رعایت شئونات اسلامی و قوانین انتظامی از سوی تالارها تاکید کرد.

وی تاکید کرد: در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه های محرم و صفر با تمامی باغ‌های غیرمجاز و تالارهایی که به برپایی مراسم‌های غیر مجاز و مختلط اقدام کنند، با شدت برخورد خواهد شد.

در ادامه این نشست، جواد زارعان رییس اتحادیه تالارها و رستوران داران استان قزوین به تشریح عملکرد اتحادیه صنف چلوکبابی ها، تالارهای پذیرایی و رسته های وابسته شهرستان قزوین پرداخت.

وی ضمن تاکید بر رعایت مسائل شئونات اسلامی در باغ و تالار، از زحمات و حمایت‌های اداره محترم اماکن از تمامی واحدهای اتحادیه تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://noghtetaslim.ir/?p=416

نظر شما

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.